احمدی نژاد جز تفرقه افکنی کار دیگری نکرد/سخت ترین دوران نمایندگی‌ام زمان کار با احمدی نژاد بود
نوشته شده توسط : b

"سید رضا اکرمی" رئیس شورای فرهنگی نهاد ریاست جمهوری در واکنش به مقایسه دولت روحانی با دولت احمدی نژاد گفت: این قیاس اصلا درست نیست. چون احمدی نژاد و دولت او طبق قانون، اخلاق و امکاناتی که داشت یقینا فردی ناموفق بود. من در 5 دوره مجلس حضور داشتم و در دوره آخر که مجلس هشتم بود که با ریاست جمهوری احمدی نژاد همراه بود، سخت ترین دوران نمایندگانی بنده بود.این نماینده سابق مجلس ادامه داد: احمدی نژاد اصلا به قانون بها نمی‌داد و به دستورات رهبری عمل نمی‌کرد و حتی قهر کرد و یازده روز خانه نشین شد البته مردم هیچ اعتنایی به قهر کردن او نکردند. مشاور عالی وزیر کشور در امور روحانیت افزود: احمدی نژاد بین قوا تفرقه ایجاد می‌کرد و ما این خاطرات را فراموش نکردیم. هنوز برخوردهایی که او با وزرایش از جمله( پورمحمدی، متکی، وحید دستجردی و ...) داشت فراموش نشده است.اکرمی گفت: بنابراین واقعا او را فردی می‌بینم که جز ایجاد اختلاف بین مردم و دولت کاری انجام نداد.نماینده 5 دوره مجلس شورای اسلامی در مورد نتایج انتخابات مجلس دهم گفت: در این انتخابات جریان‌ها رای نیاوردند بلکه افراد رای آوردند.

+ نوشته شده در  ساعت   توسط s  |  نظر بدهید

ناطق نوری: تا پول به حساب وعاظ نریزند نمی آیند. علی مطهری از تهمت و توهین نمی هراسد، او یک آزاده است

حجت الاسلام والمسلمین علی اکبر ناطق نوری عضو مجمع تشخیص مصحلت نظام در مراسم سالگرد شهادت شهید آیت‌الله مرتضی مطهری که در مسجد احمدیه نارمک برگزار شد گفت: شخصیت شهید مطهری به گونه ای بود که حتی ایشان با آن مقام علمی و بالایشان برای 10 نفر موعظه می‌کردند و اصلاً بحث پول هم مطرح نبود. ایشان فقط می‌خواستند که صحبت‌هایشان در آن جمع اثرگذار باشد اما متأسفم که اکنون تا پول به حساب نریزند و قبض برای آن‌ها فرستاده نشود و وصول نکنند نمی‌آیند. آن گاه آن‌ها می‌خواهند قال صادق و قال باقر شده و اثرگذار باشند. این حرف‌ها دیگر چیست؟!

+ نوشته شده در  ساعت   توسط s  |  نظر بدهید

حرف‌مردم خراسان 95/2/7

هر سازمانی که با کسری بودجه مواجه می شود بدون تامل تبصره به قبوض مردم اضافه می کند!
آقای کوچک زاده اگر آقای عراقچی با دلارهای وزارت خارجه نوه اش را بزرگ می کند احیانا شما با ریال برخی ها نماینده نشدید؟!

لطفا آقای شریعتمداری این قدر چوب لای چرخ دولت نگذارد و سال آینده برای ریاست جمهوری ثبت نام کند!
آیا فقط جریمه بانک ها حرام است؟ جریمه های مختلف مثل جریمه پلیس راه، جریمه دیر بیمه کردن خودرو، جریمه عدم اخذ پایان کار از شهرداری و هزاران جریمه دیگر که بعضی ناخواسته پیش می آید چه؟
پراید ثبت نام کردم با 12 میلیون وام 17 درصد دو ساله، حالا که دعوت نامه آمده کارمزد تسهیلات دو میلیون و 900 هزار تومان شده یعنی 22.5 درصد، هیچ کسی پاسخ گو نیست.
سخنان آیت ا... وحید خراسانی که می فرمایند: اگر بخواهیم با درشتی با دنیا حرف بزنیم، امور پیش نمی رود، باید مورد توجه منتقدان برجام قرار گیرد.
دم دولت گرم، افزایش حق ویزیت پزشکان 25 تا 30 درصد، افزایش حقوق کارمندان 12 درصد!! کدام محتاج ترند؟ واقعا که!
 از پریروز تا امروز سیگار 1500 تومانی شده 2500 تومان. آب میوه 1000 تومانی شده 1200 تومان! یک ماه هم بیشتر نگذشته که نان یک سوم قیمت گران شد. بنده شاغل در کار ساختمانی بودم که دو سال است 1000 تومان درآمد ندارم و شرمنده خانواده ام. در این شرایط باید چه کار کنم؟!
واقعا این درست است که بعد از مدت ها و با قرض گرفتن به مسافرت بروی و در روز اول فروردین در ورودی شهر یزد به خاطر 10 کیلومتر سرعت اضافه 200 هزار تومان با دوربین جریمه شوی؟ این هم از عیدی ما!
فیش حقوقی کارمند نیروگاه برق را دیدم که چهار میلیون و 500 هزار تومان بود. با هشت ساعت کار و دو روز استراحت ولی یک معلم با یک هفته سر کار بودن بین یک تا دو میلیون می گیرد! واقعا هماهنگی حقوق کاملا رعایت شده است؟!

 چرا مردم ما گاهی از تفریحات مشروع مانند تماشای کنسرت منع می شوند؟ در این شرایط چگونه انتظار دارید به تماشای ماهواره ننشینند؟!

+ نوشته شده در  ساعت   توسط s  |  نظر بدهید

بانک هایی که به جنگ با خدا برخاسته اند!

در آیات و روایات بسیاری رباخواری، مورد نکوهش قرار گرفته است و رباخوارى را جنگ با خدا دانسته اند! و از آن جایی که ماهیت فعالیت بانک های ربوی، رباست، این بانک ها علنا به جنگ با خدا و رسول او، برخاسته اند.اى گروندگان به خدا، از خشم و عذاب خدا بپرهیزید و آنچه از ربا در دست شما مانده، بگذارید و بگذرید، اگر ایمان آورده اید. پس اگر باز نایستید از ربا خوارى، پس به جنگ با خدا و رسول او برخاسته اید، و اگر توبه کنید و باز گذارید آن را، سرمایه شما از آن خودتان است. نه شما ستم کار باشید و نه ستم کش. جملات فوق معنی آیه شریفیه ای است که در سوره بقره آمده و رباخوارى را جنگ با خدا دانسته است، چرا که رباخواری از خطرناک ترین آفتهاى اجتماعى و از گناهان بزرگ به شمار می رود و سلامت جامعه را به خطر مى اندازد و توازن اقتصادى کشور را در هم مى کوبد.

فساد ربا از جنبه اقتصادی

از نظر اقتصادی ربا دارای مفاسد و آثار سوء فراوان در جامعه است از آن جمله:

  1. ربا وسیله ثروتمندان برای استثمار و استغلال ضعیفان است.
  2. ربا تبدیل شدن پول و سرمایه از وسیله به هدف است.
  3. ربا برهم زننده موازنه اقتصاد صحیح در جامعه است.
  4. ربا تعطیل کننده بازار تجارت و داد و ستدهای مشروع است.
  5. ربا مانع شکوفایی ابتکار است و استعدادها خلاق در رباخوار و ربا دهنده است.
  6. ربا نوعی بیماری اقتصادی است که اگر درمان نشود، اقتصاد جامعه به تباهی کشیده خواهد شد.

علاوه بر جنبه اقتصادی، ربا از جنبه اجتماعی و اخلاقی نیز آثار سوئی دارد که در عین حال خطرناک‌ترین فساد ربا در جامعه ایجاد دو گروه: اقلیت بی‌نیاز و اکثریت نیازمند است! که امروزه از آن به عنوان فاصله طبقاتی یاد می‌شود. فاصله‌ای که منشأ همه انحرافات و مفاسد اجتماعی است.اما متاسفانه با همه این اوصاف، هنوز هم شاهد انجام این عمل زشت در جامعه هستیم که بارزترین آن در بانک های ربوی صورت می گیرد، بانک هایی که منابع را از طریق دریافت سپرده های مردم "با نرخ از قبل مشخص" جمع آوری و جذب نموده و آنرا با یک "نرخ سود مشخص از قبل تعیین شده" به دیگران تسهیلات پرداخت می کنند... و از آن جایی که این منابع، منابع قرض است و اضافه شرط مازاد دارد و به دلیل این شرط مازادی که به آن تعلق می گیرد، آنچه گفته می شود ربا است.این در حالی است که در بانکداری اسلامی؛ بانک، سپرده های مدت دار را به عنوان واسطه گر و در قالب عقد وکالت دریافت و این سپرده ها را به کسانی که نیازمند این وجوه هستند، اعطا می کند تا در بخش های مختلف تولیدی، صنعتی، خدماتی و... مورد استفاده قرار گیرد. همچنین عایداتی که براساس فعالیت های تسهیلات گیرنده حاصل می شود، بعد از کسر حق الوکاله به عنوان نرخ سود قطعی سپرده‌گذاران به آنها اعطا می‌شود. به هر حال، فعالیت بانک های ربوی به جایی رسید که در 13 فرودین 1395، حضرت آیت الله عبدالله جوادی آملی از مراجع تقلید، در دیدار استاندار و شهردار قم با بیان اینکه پول و مال به اندازه کشور وجود دارد اما در بانک های ربوی است، اظهار کرد: این بانک ها کمر شکن هستند و خدا هیچ مسلمان و حتی هیچ کافری را گرفتار آنها نکند.آیت الله جوادی آملی اظهار کرد: بانک های ربوی در حال جنگ با ما هستند و هر چقدر هم آدم فریاد می زند باورشان نمی شود، کسب و کار از طریق این بانک ها حرام است.در حالی که ایشان در 16 خرداد 93 در دیدار سیف رئیس بانک مرکزی، در خصوص اخذ دیر کرد توسط بانک‌ها ابراز داشت: گرفتن ربا و جریمه دیر کرد در دین اسلام حرام است اما می‌بینیم که متأسفانه بانک‌ها همین پول‌ها را از مردم می‌گیرند و بعد به عنوان حقوق به کارکنان خود می‌دهند و آنان هم آن را به خانه می‌برند در حالی که باید بدانیم اگر کاری حلال نباشد حرام است و سرنوشت آن رفتن به جهنم خواهد بود.وی بیان داشت: امروز متاسفانه ربا به جای قرض الحسنه وارد سیستم بانکی شده است و کسی به دیگری رحمی نمی‌کند.درواقع هشدار اخیر و دوباره این مرجع تقلید در خصوص بانک های ربوی، نشان از بی توجهی و عدم پیگیری مسئولین در حل این معضل می باشد! چرا که در سال های اخیر انتقادات شدیدی به ویژه از سوی مراجع تقلید نسبت به روند این گونه از بانک ها صورت گرفته است.

+ نوشته شده در  ساعت   توسط s  |  نظر بدهید

حرف‌مردم خراسان 95/2/4

دو سال است رکود بازار مسکن، سازندگان را از کوچک و بزرگ، بیچاره کرده. همه نا به سامانی ها به کنار، سود ویرانگر بانکی وام های سررسید هر ساعت، میلیونی در حال افزایش است. چیزی نمانده ساختمان ها به حراج رایگان بانک ها بروند. لطفاً گزارشی تهیه کنید و پیشنهاد فرمایید قانونی فوری برای توقف سه ساله سود وام ها در دو سال اخیر تصویب شود.
ای نمایندگان مردم، شما را فرستاده ایم خانه ملت که مدام مصوبه گرانی داشته باشید؟ این هم از مصوبه ناعادلانه حذف 24 میلیون نفر که نماینده محترم دولت هر چه مخالفت کرد مقبول نیفتاد.

مجلس با حذف یارانه 24 میلیون نفر یک جا باعث التهاب روانی مردم می شود.
طرح مجلس در حذف یارانه یک سوم افراد کشور آن هم در سال منتهی به انتخابات فقط جنبه سیاسی دارد نه اقتصادی!
من هم ابراز همدردی می کنم با آن خواهر محترمی که گردن بندش را برای اجاره خانه فروخته، دختر من حلقه ازدواجش را فروخت!
لطفا از هفت هزار نفر مامور که برای امنیت اخلاقی تهران تدارک دیده شده تعدادی هم برای امنیت محله ها بفرستید. واقعا سرقت ها بسیار زیاد شده است!
اگر واقعا هفت هزار نفر برای تذکر به افراد بدحجاب خاطی جامعه مامور شده اند کاش همین افراد به دنبال زورگیرها و کیف قاپ ها هم باشند تا جرم و جنایت کمتر شود!
کاش مسئولان سازمان آب و دولت محترم به جای گرانی هر روز آب و انرژی ، راه و ابزاری برای جمع آوری آب باران طراحی می کردند.

+ نوشته شده در  ساعت   توسط s  |  نظر بدهید

احمدی نژاد 150 هزار میلیارد تومان از صندوق توسعه ملی برای تهیه دارو قرض گرفت، اما 45 هزار میلیارد تو

احمد توکلی ، تخلف جدیدی از دولت احمدی نژاد را فاش کرد که به ماجرای «قرض 150 هزار میلیاردی از صندوق توسعه ملی» برمی گردد که 105 هزار میلیارد آن بازگشت داده نشد! احمد توکلی نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در نشست علنی 21 فروردین 94 پارلمان طی سخنانی به عنوان موافق کلیات لایحه بودجه سال 1395 کل کشور، اظهار داشت: زمانی در دولت قبل 150 هزار میلیارد تومان از صندوق توسعه ملی برای تهیه دارو قرض گرفته شد، اما صرفاً 45 هزار میلیارد تومان آن را پس دادند و بقیه را صرف خرید ساختمان و قرض دادن به برخی نهادهای دولتی کردند و مقداری را نیز صرف امور رفاهی کارکنان کرد.وی ادامه داد: از این رو در بودجه 95 جلوی دست‌اندازی‌ها به صندوق ذخیره ارزی را گرفتیم.قابل ذکر است، محمود احمدی نژاد رئیس جمهور پیشین، بار دیگر فعالیت های خود را گسترده کرده و با وعده «یارانه 250 هزارتومانی» وارد عرصه شده است. وی هفته ی گذشته در جمع اعضای کمگین انتخاباتی خود در آمل، اعلام کرد که او«نوکرتر» مردم است.





:: بازدید از این مطلب : 477
|
امتیاز مطلب : 39
|
تعداد امتیازدهندگان : 8
|
مجموع امتیاز : 8
تاریخ انتشار : | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: